+420 221 860 860
EN

Hlášení škody

Proces hlášení škody

Zjednodušené hlášení škodyMáte účet v klientské zóně Moje Evropská? Než začnete škodu hlásit, přihlaste se a budete moci jedním kliknutím doplnit údaje z Vašeho profilu do formuláře a po nahlášení sledovat aktuální stav zpracování Vaší škody.

Pokud nemáte o tyto výhody zájem, můžete škodu nahlásit i bez přihlášení/registrace. Pokračujte podle typu hlášené škody.

Tip: Váháte jak správně nahlásit škodu? Přečtěte si náš stručný návod.

Cestovní pojištění

Zdravotní problémy v zahraničí - léky, ošetření, hospitalizace
Zrušení cesty - storno zájezdu
Osobní věci - zpoždění, poškození, odcizení, ztráta
Odpovědnost za škodu na zdraví či majetku
Zpoždění či zmeškání odjezdu
Trvalé následky úrazu
Narušení cesty – zkrácení, přerušení, nouzové situace
Jiná pojistná událost - problémy s autem apod.
Problémy s letem - Click2Claim, úpadek let. dopravce

Jiná pojištění

Vstupenky
Jízdní kola a elektrokola
Fototechnika
Hodinky a šperky
Hudební nástroje
Drony
Notebooky, stolní počítače, monitory
Mobilní telefony
Displeje mobilních telefonů
Krach cestovní kanceláře